Po lanski odmevni poletni kampanji »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« in njenemu jesenskemu nadaljevanju v Termalni Panonski Sloveniji se je Slovenska turistična organizacija odločila akcijo nadaljevati tudi v letu 2019. Pričela je v Alpski Sloveniji, nadaljuje pa v Mediteranski & Kraški Sloveniji. Letošnjo akcijo je pričela prvega aprila, trajala pa bo vse do 19. maja, ko se bo zaključila predstavitev zadnje, sedme destinacije. Brda bodo v ospredju teden po velikonočnih praznikih, torej med 22. in 28. aprilom. Tako je, naslednji teden! KAJ JE OSNOVNA IDEJA AKCIJE? Prebivalce in obiskovalce Slovenije bo STO skupaj z nami tekom kampanje pozivala, da na družabnih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter ter drugih kanalih delijo skrite kotičke v Mediteranski & Kraški Sloveniji, s ključno besedo #ifeelsLOVEnia in ključno besedo kraja/destinacije, kjer je fotografija posneta. Torej v našem primeru, bomo tako mi Brici kot obiskovalci utrinke iz Brd opremili s ključnima besedama: #ifeelsLOVEnia #goriskabrda K aktivnemu sodelovanju ste vabljeni tudi vi, cenjeni ponudniki. Naprošamo vas, da svoje goste spodbudite k objavam fotografij in video vsebin, ki uokvirjajo njihove najlepše trenutke v Brdih. Tako bomo skupaj postali ambasadorji destinacije Brda in Slovenije! |