Spoštovani, v prilogi vam v vednost pošiljamo raziskavo SPIRITA Slovenije, ki nakazuje TREND razvoja turizma v prihodnje. Kot boste prebrali, v Brdih ubiramo pravo pot, zato vabimo vseh, da s ponudbo in aktivnostmi še naprej sledite smernicam: - Ključna komunikacija in promocija turistične ponudbe preko spleta (večji poudarek na Twitterju, FB, vključevanje v forume in bloge). Obvezno redno posodabljanje in aktualizacija informacij ter sodelovanje s KROVNIM PORTALOM BRD www.brda.si, preko katerega je destinacija povezana z nacionalnim, regijskimi in drugimi komercialnimi portali, rezervacijskimi sistemi, aplikacijami za pametne telefone, višjimi pozicijami v brskalnikih, boljšo promocijo preko FB, Twitterja,…. - Zeleni (eco) turizem : izjemna pokrajina, naravne znamenitosti in poudarek na vrhunski ENO GASTRONOMIJI, paradnem konju Rebuli, »herojskem vinogradništvu«, domači, avtohtoni, sezonski, zdravi hrani,… v prihodnje zaželena širitev ponudbe za VEGETARIJANCE - Aktivni turizem/ pohodništvo in kolesarjenje : tu bomo obstoječe pohodne poti dopolnjevali in povezovali v mednarodne mreže + redno urejali in vzdrževali . Nadgradnja kolesarskih mrež in poudarek na ponudbi pohodništva in kolesarjenja v zimskem času, kar klima v Brdih/ na primorskem omogoča… - Kultura: s sredstvi, ki smo jih pravkar pridobili na razpisu MK ( 1,5 mio eur sofinanciranja), bomo kmetijstvo, turizem in bogato kulturno dediščino Brd tesneje povezali v odličen turistični produkt Brda, harmonija kultur, ki bo zaživel že v prvi polovici leta 2015. - Kongresni turizem: v letu 2015 bomo z otvoritvijo Vile Vipolže pridobili izobraževalno/ kulturno/ kongresno središče - Tradicionalne letne dogodke in prireditve ( Praznik češenj, Martinovanje, Brda in vino,…) bi želeli v prihodnje nadgraditi z boljšo vključenostjo in sodelovanjem vseh ponudnikov z organizatorji. Še naprej intenzivno iščemo finančne vire za izgradnjo term Vse to pa je nujno še naprej nadgrajevati z rednim IZOBRAŽEAVNJEM in USPOSABLJANJEM, zato vabljeni k vključevanju v programe, ki jih bomo izvajali preko leta: - razvoj BLAGOVNE ZNAMKE »Brda«- LOGOTIP tudi sicer dosledno uporabljajte pri vseh vaših prodajnih in promocijskih aktivnostih (če ga še nimate, vam ga lahko pošljemo) - nadgrajevanje KAKOVOSTI STORITEV (odnos in komunikacija s strankami, zaposlenimi, poslovnimi partnerji, bonton,….) - tečaji TUJIH JEZIKOV - OGLEDI PRIMEROV DOBRIH PRAKS - Konference, delavnice s aktualnimi temami Poleg razvoja novih produktov bomo v prihodnje še bolj premišljeno izbirali TRGE in PROMOCIJSKE POTI, da bodo učinki razpoložljivih sredstev za promocijo ponudbe turistične destinacije maksimalni. Vabljeni k tesnejšemu sodelovanju tako med vami ponudniki kot z Občino Brda in zavodom ZTKMŠ Brda, ki bosta vedno prisluhnili vašim predlogom in pobudam za hitrejše doseganje skupnega cilja- nadaljnjega razvoja Brd. Lepo pozdravljeni, Ariana B. Suhadolnik direktorica ZTKMŠ Brda |